Hej från feedbacks- och hållbarhetsteamet!
Jag är chefen för vårt lilla team där vi jobbar med feedback, analys och hållbarhet. Vårt mål är att konstruktiv feedback når rätt personer i rätt tid, och att de olika områdena och funktionerna av lägret får stöd och uppmuntran till att beakta hållbarhet i alla aspekter av planering och förverkligande. Många av lägrets målsättningar följs också upp via det arbete vårt team gör.
En snabb introduktion till mig:
Jag heter (egentligen Martina, men i scouterna kallas jag) Malou
Min hemkår är Helsingfors KFUK/M Scouter
Min favoriträtt att göra på trangia är mozzarella-pesto-pasta
Min favoritaktivitet i scouterna är kårläger
Jag har helt från början varit super taggad på detta projekt! När Atlantis ordnades var jag spejarscout och kommer fortfarande ihåg så mycket fina minnen från det lägret. Att nu få vara med på ett hörn och ordna en likadan upplevelse av förbundsläger för mina egna spejarscouter känns både stort och fint.








